Komise podpořila promoční programy

2.1.2009

Z rozpočtu Evropská unie budou podpořeny celkovou částkou 17,8 milionu eur. Jde zejména o propagaci a promoci komodit víno a maso, ale i organických produktů. Ve všech případech bude tato promoční akce dotována do výše 50 % nákladů. Finanční injekce se týká produktů ze SRN, Řecka, Francie, Itálie, Kypru, Bulharska, Španělska a Irska s cílovým zaměřením vývozu do Ruska, Ukrajiny, Číny, Japonska a USA. Informuje o tom elektronické zpravodajství Agrafacts.

Promoční akce má být založena na hesle: Evropské kvalitní výrobky nejsou jako žádné jiné (EU quality products are second to none). Zakládá se na skutečnosti, že ve třetích zemích je enormní potenciál pro odbyt zemědělských výrobků z Evropské unie.

Zdroj: agroweb
Autor: Agronavigátor

Tento projekt je podporován

Ministerstvo Zemědělství

Liberecký kraj

Novinky

Debata o směřování zemědělství a potravinářství v ČR

5.2.2025

17. února 2025 od 9:00 - Koloseum Liberec

» více

Sledujte TV APIC

TV APIC

Počasí

21.02.
Počasí na den 21.02.
-6°C / 4°C

22.02.
Počasí na den 22.02.
-5°C / 4°C

23.02.
Počasí na den 23.02.
-4°C / 5°C

INTERREG

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií v rámci Iniciativy Spolecenství INTERREG III A