Organic Marketing Forum 2008
19.1.2008
26. 5. 2008 – dopoledne
• Zahajovací referát: Bio-Boom v nových členských státech (Otakar Jiránek, Country Life, ČR)
• Vyvážené strategie měnícího se biotrhu ve střední a východní Evropě
– odpoledne
Blok 1A: Malo- a velkoobchod s potravinami
• Efektivita různých způsobů podpory prodeje biopotravin
• Vývoj odbytového trhu ve střední a východní Evropě
• Moderní maloobchodní prodej biopotravin: Jak by měl být připravený personál
Blok 1B: Produkce a odbyt surovin
• Úspěšně vyvážet suroviny – Požadavky na zemědělce a obchodníky
• Workshop „Spolupráce ekozemědělců“ – Jak mohou být vytvořena partnerství mezi producenty a odběrateli surovin? Příklady z praxe.
• Zkušenosti podnikatelů v oblasti výroby biopotravin
27. května – dopoledne
Blok 2A: Výroba potravin a gastronomie
• Zajišťování surovin – nové koncepty pro aktuální převyšující poptávku
• Veřejné stravování v biokvalitě – velká výzva a velká šance
• Spolupráce producentů pod značkou Oleko
Blok Blok 2B – Základní požadavky pro vstup na biotrh
• Směrnice a metody ve výrobě ekologických potravin
• Pravidla pro dovoz bioproduktů do Polska a EU
• Zpráva o zkušenostech podnikatelů v oblasti zpracování biopotravin a gastronomie
– odpoledne
• Exkurze – proh
Zdroj: UZPI
Regionální potravina
Projekt Ministerstva zemědělství
Krajské informační středisko
Krajské informační středisko pro rozvoj zemědělství a venkova Libereckého kraje
Projekt KIS LK je podporován Ministerstvem zemědělství České republiky a Libereckým krajem
© Krajské informační stredisko pro rozvoj zemedelství a venkova Libereckého kraje [https://www.apic.cz/]